General Assembly of all foreign students of the University of Osnabrück

[Deutsch unten]

On January 25th at 4 pm the general assembly of all foreign students will take place at the AStA (Alte Münze 12, 49078 Osnabrück).

We look forward to seeing you there! Tell your friends and share the post!

The representatives for the Department for Foreign Students (RAA for short) are elected during the assembly. You have the opportunity to elect people who will represent you in student self-administration and stand up for your interests at the university and for your general well-being.

Any foreign student can stand for election to the RAA. The department is independent and has its own funds, e.g. to organize workshops or offer certain services.

[Deutsch]

Am 25.01.24 um 16 Uhr findet die Vollversammlung aller ausländischen Studierenden im AStA (Alte Münze 12, 49078 Osnabrück) statt.

Wir freuen uns auf ein zahlreiches Erscheinen! Sagt es euren Freund*innen weiter und teilt gerne den Beitrag!

Hier werden die Referent*innen für das Referat für ausländische Studierende (kurz RAA) gewählt. Du hast die Möglichkeit, Leute zu wählen, die dich in der studentischen Selbstverwaltung repräsentieren und für deine Belange an der Uni und dein allgemeines Wohl einstehen.

Jede*r ausländische Studierende kann sich für das RAA aufstellen lassen. Das Referat ist unabhängig und verfügt über eigene Geldmittel, um z.B. Workshops zu veranstalten oder bestimmte Services anzubieten.